OÜ UUS KOOL
  • Avaleht
  • Sünnilugu
  • Õppekavad
    • Kujundava hindamise strateegiate rakendamine klassiruumis
    • Kujundava hindamise rakendamine lapse toetamisel kodus
    • Pingutust nõudval ülesandel põhineva õppeprotsessi juhtimine
    • Ühe klassiastme õppeainete lõimingul põhineva õppekava loomine ja rakendamine
    • Loovtöö sh uurimistöö korraldamine koolikultuuris
    • Õpilaste käitumise sh hoolsuse hindamine
  • Koolituskalender
    • 2013/14
    • 2014/15
  • Artiklid
    • Kujundav hindamine kui võimalus
    • Kujundav hindamine ja läbivad teemad
    • Kujundav hindamine käitumise ja hoolsuse hindamisel
    • Kujundav hindamine põhikooli karjääriõpetuses
    • Kujundav hindamine gümnaasiumi karjääriõpetuses
    • Kujundav hindamine sotsiaalainetes
  • Tagasiside
  • Kontakt
  • Moodle'i õpikeskkond
  • Põhikiri
  • Professionaalne õpikogukond
  • Toimunud koolitused

ÕPPEKAVA 5: LOOVTÖÖ SH UURIMISTÖÖ KORRALDAMINE KOOLIKULTUURIS

Tööalane koolitus õpetajate professionaalses õpikogukonnas. Õppekava sihtgrupp on õpetajad, kes juhivad oma koolides loovtöö sh uurimistöö (edaspidi loovtöö) korraldamise protsessi.
Seotud õppekavaga 3: „Pingutust nõudval ülesandel põhineva õppeprotsessi juhtimine“
Koolitus toimub auditoorse ja e-õppe vormis.

Õppe eesmärgid

Luua  kooli
•  loovtöö koostamise ja hindamise juhend;
•  loovtöö korraldamise tegevuskava.

Õpingute alustamise tingimuse

Koolitusele registreerumine.
Ühest koolist osaleb kaks õpetajat, kes on seotud loovtöö korraldamise protsessi juhtimisega oma koolis või alustavad sellega koolitusele järgneval õppeaastal.
     
Õppekava maht 

Õppekava maht 80 tundi.
•  36 tundi auditoorset tööd;
•  44 tundi iseseisvat tööd ja koostööd oma partneriga loovtöö koostamise ja hindamise juhendi ning loovtöö korraldamise tegevuskava projekti väljatöötamiseks.

Õppekava sisu kirjeldus 
 

Õppekava aluseks on põhikooli ja gümnaasiumi riiklikud õppekavad ja koolitusel osalevate koolide vastavad õppekavad.

Loovtöö on oma olemusel pingutust nõudev õppeülesanne. Keerulisemaks teeb loovtöö tegemise selle oluliselt suurem maht võrreldes teiste ülesannetega ning samuti on loovtöö tegemise protsessi kaasatud ka rohkem inimesi. Lisaks toetava kursuse juhendajale, on igal õpilasel oma juhendaja, kellel omakorda on veel teisi juhendatavaid õpilasi. See muudab loovtöö korraldamise koolis keeruliseks, eeldab väga täpseid juhendeid, kokkuleppeid ja koostööd. 

Koolituse raames käsitletakse järgmisi teemasid:
•  loovtöö käsitus õppekavas
•  loovtöö koostamise ja hindamise juhend ning hindamismudel
•  loovtöö korraldamise tegevuskava
    
Omandatavad teadmised ja oskused

Õppekava lõpetanud õpetaja 
•  suudab näha ja rakendada kooli õppekava võimalusi loovtöö korraldamisel;
•  oskab ära kasutada kooli õpikeskkonna võimalusi loovtöö korraldamisel;
•  loob kooli loovtöö koostamise ja hindamise juhendi ning loovtöö korraldamise tegevuskava;
•  suudab teha tulemuslikku koostööd oma partneriga;
•  omab valmisolekut juhtida loovtöö korraldamise protsessi oma koolis.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.