OÜ UUS KOOL
  • Avaleht
  • Sünnilugu
  • Õppekavad
    • Kujundava hindamise strateegiate rakendamine klassiruumis
    • Kujundava hindamise rakendamine lapse toetamisel kodus
    • Pingutust nõudval ülesandel põhineva õppeprotsessi juhtimine
    • Ühe klassiastme õppeainete lõimingul põhineva õppekava loomine ja rakendamine
    • Loovtöö sh uurimistöö korraldamine koolikultuuris
    • Õpilaste käitumise sh hoolsuse hindamine
  • Koolituskalender
    • 2013/14
    • 2014/15
  • Artiklid
    • Kujundav hindamine kui võimalus
    • Kujundav hindamine ja läbivad teemad
    • Kujundav hindamine käitumise ja hoolsuse hindamisel
    • Kujundav hindamine põhikooli karjääriõpetuses
    • Kujundav hindamine gümnaasiumi karjääriõpetuses
    • Kujundav hindamine sotsiaalainetes
  • Tagasiside
  • Kontakt
  • Moodle'i õpikeskkond
  • Põhikiri
  • Professionaalne õpikogukond
  • Toimunud koolitused

ÕPPEKAVA 6: ÕPILASTE KÄITUMISE SH HOOLSUSE HINDAMINE

Tööalane koolitus õpetajate professionaalses õpikogukonnas. Õppekava sihtgrupp on tegevklassijuhatajad.
Seotud õppekavaga 2: „Kujundava hindamise põhimõtete rakendamine lapse toetamisel kodus“
Koolitus toimub auditoorse ja e-õppe vormis.

Õppe eesmärgid

Luua kooli
•  õpilaste käitumise sh hoolsuse (edaspidi käitumise) hindamise kord
•  kooliastme(te) õpilaste käitumise hindamismudel(id).

Õpingute alustamise tingimused

Koolitusele registreerumine. Ühest koolist osaleb vähemalt kaks erineva kooliastme tegevklassijuhatajat.

Õppekava maht 

Õppekava maht 40 tundi.
•   12 tundi auditoorset tööd;
•   28 tundiiseseisvat tööd ja koostööd oma partneriga kooli õpilaste käitumise hindamise korra ja kooliastme(te) õpilaste käitumise hindamismudeli(te) loomisel.

Õppekava sisu kirjeldus 


Õppekava aluseks on põhikooli ja gümnaasiumi riiklikud õppekavad ja koolitusel osalevate koolide vastavad õppekavad.

Õppekavades kirjeldatud pädevused on aluseks mitte ainult lõiminguprojektide koostamisel, vaid võimaldavad anda hinnangut ka õpilase käitumisele. Käitumise hindamismudeli koostamisse peaks klassijuhataja kindlasti kaasama ka vanemad ja õpilased, ning kindlasti peab olema nii vanemal kui õpilasel selle mudeli järgi olema võimalik käitumist hinnata. Käitumise hindamise mudelile saab rajada ka arenguvestluse õpilasega. 
 
Koolituse raames käsitletakse järgmisi teemasid:
•   üldpädevuste ja kooliastme pädevuste arvestamine õpilaste käitumise hindamisel;
•   õpilase käitumise hindamine ja arenguvestlus;
•  õpilaste käitumise hindamise näidiskorra ja-hindamismudeli analüüs.

Omandatavad teadmised ja oskused


Õppekava lõpetanud õpetaja 
•   suudab näha ja rakendada kooli õppekava võimalusi käitumise hindamisel;
•   loob kooli käitumise hindamise korra ja kooliastme käitumise hindamismudeli;
•   suudab teha tulemuslikku koostööd oma partneriga;
•   omab valmisolekut rakendada ja parendada kooli õpilaste käitumise hindamise korda ja kooliastme õpilaste käitumise hindamismudelit.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.